Seg

Jag är hemsk. Har inte gjort något vettigt idag. Nu har jag bara en dag på mig att läsa en massa böcker och skriva portfolion som ska redovisas på fredag *suck* på mig alltså.

Idag satt jag i morgonrock fram till typ 16. Skulle ha hoppat in i duschen efter frukosten men det var någon läcka på fjärrvärmenätet så det fanns inget varmvatten. Istället för att skippa duschen och fortsätta göra iordning mig hamnade jag framför datorn och tv:n och satt där i x antal timmar. Fick iaf tillbaka mitt varmvatten sen så jag kunde duscha men då var ju hela dagen bortkastad.

Vet inte vad det är med mig. Är bara så trött på allt just nu känns det som. Vill att bebisen ska komma så vi kan få mysa! Vill att det ska bli sommar och att skolan ska ta slut. Längtar...

Nu på kvällskvisten har jag åtminstone varit duktig och förberett alla grönsaker till kvällsmaten. Det är tänkt att det ska bli wok (utan frysta grönsaker för en gångs skull :)) Men är inte så pigg på att förbereda kycklingen så jag väntar på att sötnosen ska komma hem från klättringen så att han kan göra det. Kycklingen bara fastnar under mina naglar och det är ganska äckligt.

Magbilder från vecka 34 och vecka 35 ligger nu uppe på bloggen om ni inte sett det. Ni kan hitta inläggen HÄR och HÄR.

Bild från denna vecka är på väg, har bara inte orkat ta fram kameran :blush:

Nu kom älsklingen hem så jag antar att det är dags att fixa mat.

Godnatt och sov så gott.
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Även om jag inte vet nåt om bebisar så känns det ganska naturligt att vara seg i ditt välsignade tillstånd. Det är ok. :) Love u!

2011-05-05 @ 09:07:53
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0