Ont i magen

Jag har ont i magen. Känner mig stressad och vet inte alls vad jag ska göra. Mycket som ska hinnas med just nu men det känns som att jag inte hinenr med. Vill bara kunna ta det lugnt och inte behöva göra någonting fram tills bebisen tittar ut.

I helgen är det dags för NSSS. Jag orkar inte (eller min kropp orkar inte) vara med, tycker de är så fruktansvärt tråkigt. Har sett fram emot det här jättelänge men vet inte om jag orkar utsätta mig själv för det. Försöker hela tiden komma på lösningar så jag kan vara med litegrann men det känns inte lika roligt som att vara med på allt. Så nu vet jag inte om jag ska hoppa över alltihop och bara gå dit och kolla på galakonserten eller om jag ska försöka vara med på lite av aktiviteterna. Suck... Måste bestämma mig fort oxå eftersom det inte direkt är så många dagar kvar. Vet inte vad jag ska göra.

Stressad över skolan. Böcker ska läsas och portfolio ska skrivas. Har fortfarande tre uppgifter hängade efter mig men känner mig orkeslös. Sitter bara här hemma och får dåligt samvete över att jag inte gör något vettigt.

Stressad över att jag inte uppdaterat med magbilder här på bloggen. Bilderna ligger på telefonen och jag vet inte hur man får över dem till datorn. Blogg.se borde ha en an app så man kan blogga från telefonen lättare.

Stressad över att vi fortfarande inte har införskaffat allt till bebisens ankomst. Blä på allt helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Emma Hemmingsson

Usch låter inget roligt!! Men vad gäller bebisen, tänk på att det mesta kan ordnas när bebisen kommit med =) även om man vill ha allt ordnat innan, jag känner igen mig helt! =) All löser sig ska du se =)Lycka till med allt!

2011-05-03 @ 16:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0