Liten gissningslek

Ja, idag är det 8 dagar kvar till bf och jag har tråkigt så jag tänkte att det kunde vara kul om ni fick gissa när bebis vill titta ut :) Så lämna en kommentar och släng till med ett datum så får vi se vem som kommer närmast. En gissning/person, så inget fuskande här nu haha.

✩ Beräknat födelsedatum är alltså den 3 juni. ✩

Bjuder på lite bilder sålänge

Magen i vecka 37


Mina tjockisfötter


Isis vaktar barnvagnen


Venus har ockuperat det nya skötbordet


Snart ska vi åka och hämta våran nya bil, så kolla in senare så kanske jag har lagt upp en bild på den :) Det här är förresten inlägg nr 300 i min oerhört intressanta blogg :P

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Sorry, men jag gissar att bebben kommer ut 17 juni.

2011-05-26 @ 15:36:52
URL: http://www.siggemckvack.bloggplatsen.se
Postat av: Susanne Pripp

Jag tippar på nationaldagsbebis! 6 juni. Lycka till! Kram Susanne

2011-05-26 @ 17:05:41
URL: http://pripplarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0