BF+5

Godmorgon.

Vi är inne på övertid och nu börjar det bli jobbigt. Inatt har jag knappt sovit en blund. Kom i säng ganska tidigt men hur jag än låg så kunde jag inte andas ordentligt och alltså inte sova. Vaknade runt 2 och var vaken i över en timme. Försökte halvsitta i sängen, sitta med helt rak rygg men nej, ingenting fungerade. Tog mitt pick och pack och flyttade ut till soffan men icke heller där kom sömnen lättvindigt. Tillslut lyckades jag iaf hitta en någorlunda bekväm ställning som tillät mina lungor att fungera i ungefär 2 timmar i taget.

Ska det verkligen vara såhär i över en vecka till kommer jag aldrig orka med en förlossning... *suck* Ska till barnmorskan idag så får se vad hon säger om det. Trodde det skulle bli lättare att andas framåt slutet men för mig har det bara blivit svårare. Typiskt.

Ska göra mig lite frukost nu så jag är hungrig vid lunch igen för då ska jag äta tillsammans med älsklingen.

Så här pigg & glad ser man ut när man inte får sova ordentligt för att bebis bestämt sig för att lägga sig på ens lungor.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0