BF idag!!!

Ja, då var äntligen den stora dagen här, vårt beräknade förlossningsdatum :) Jag önskar jag kunde inleda med att jag har värkar, att vattnet gått eller liknande men så är icke fallet... Jag känner inte av någonting så jag tror bebisen kommer stanna kvar ett tag till. Suck och blä. Bara tanken på att det kan dröja två veckor till får mig att vilja gömma mig under täcket och sluta existera denna kvarvarande tid. Gå i ide eller nåt. Får väl se till att jag har mycket att göra så att dagarna går fort. Har ju lite skolarbete att plocka med sålänge, vore ju skönt att bli klar med så mycket som möjligt även om jag helt tappat motivationen för att plugga.

Nehe, om man skulle ta och göra något för att glömma bort att bebis inte alls är på väg...

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det där kan vända fort!! Vem vet, du kanske sitter med värkar redan till kvällen? ;)

2011-06-03 @ 12:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0