Dagens fråga

Dagens fråga: När jag läste dina inlägg ploppade en fråga upp; "sittning" -vad menas med det? Är det någon typ av fest??

Kul med rolig uppdatering & fina bilder :)

Kram /Tessan

Svar:
Vad kul att du läser min blogg Tessan :) Hoppas allt är bra med dig och din familj. En sittning är en middag+fest i studentsammanhang. Man äter god mat, sjunger och har det allmänt trevligt. När vi har sittning med LiHtösen (kören som sjunger i) så brukar vi ha ett tema så man får klä ut sig. Blir lite extra roligt då. Vi har bland annat haft teman som cocktail, rock, godis, sagor, pensionär och 80-tal.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja men det är klart; det är så spännande att följa med andra i deras underbara "vänta-barn-resa"! Kikar in varje dag i hopp om uppdatering.

Med oss är det jättebra, lille Sebastian bli snart 7 månader & har nu fått 2 tänder ler stolt Kan fortfarande inte förstå att denna ljuvliga lilla varelse är min son <3



Ok tack för förklaringen, då hänger jag med!

Kram

2011-04-07 @ 12:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0