Sovdags

En dag till är slut och jag ska strax gå och sova. Har haft ganska tråkigt idag. Hade seminarium till 12 och tänkte vara duktig och uppdatera mitt liu-kort eftersom jag bytt namn men man var tvungen att ha ett personbevis eller id-kort för att göra det. Har inte uppdaterat mitt körkort eller nåt eftersom namnbytet nyss gick igenom så det gick inte så bra. Får ta det nästa vecka istället.

Tog en snabb tur in till stan. Skulle hämta upp Ludwigs mammas bil och passade på att kika runt lite. Var dock inte så sugen på att fönstershoppa men tre nagellack från Depend lyckades jag hitta iaf.

Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Imorgon vet jag inte heller vad jag ska hitta på. Älsklingen ska ut och dyka så jag är själv. Trist.

Kanske kan få upp de sista delarna av bröllopsberättelsen så det inte dröjer för länge. Två veckor sen nu vi gifte oss. Tiden går snabbt.

Nej, om jag skulle ta och hoppa i säng nu innan jag somnar i soffan.

Godnatt och sov så gott.

Puss ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Hei-na

fin header du har :)

2010-09-18 @ 10:11:52
URL: http://heddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0