Godmorgon

Godmorgon sötnosar. Hoppas ni har sovit gott och haft en bra morgon. Jag sov lite extra imorse och gick inte upp förens efter 10. Jätteskönt när jag kan göra så. Ingen skola idag men måste nog försöka läsa lite. Börjar hamna efter med litteraturen och det blir bara problem för mig själv sen när det är dags för tenta.

Igår åkte jag och älsklingen till mamma för att hjälpa henne att installera ett nytt internet. Det var trevligt och jag fick ett par jeans som mamma inte ville ha längre. Behöver verkligen nya jeans men tycker inte alls om att shoppa det. Ångest helt enkelt. Måste sätta igång att träna för just nu mår jag inte bra med mig själv. Bara så himla svårt att komma igång. Suck.

Nu ska jag äta frukost och kolla på det nya avsnittet av One Tree Hill :) Det var rätt spännande i säsongsavslutningen. En positiv sak med hösten är att alla serier börjar igen; Vampire Diaries, One Tree Hill, Chuck, How I Met Your Mother, Glee, Fringe, Grey's Anatomy, Big Bang Theory, Desperate Housewives. Undrar hur jag ska hinna med något annat haha.

Lovar att skriva en till del i bröllopsserien oxå. Det som är kvar är champangeskål, middag, fina foton och hotell :)

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: ewe

Hej du måste spara alla serier så ja har nåt att göra när ja kommer hem för medans ja är här blir de inget sånt för internet är för dåligt haha..och tv har ja inte så! snälla spara dom så ja med får se dom senare puss på dig och du är jätte fin! ja är avundsjuk på hur du hela tiden kan va så himla söt linda!

2010-09-16 @ 01:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0