Bröllopet del 1

Ja, nu tänkte jag att det var dags för en uppdatering om våran underbara bröllopsdag! Ledsen att det dröjt men jag har inte haft ngn lust att sätta mig ner och skriva. Men nu måste jag ta tag i det så jag inte glömmer bort vad som hände :)

På fredagseftermiddagen packade vi och gjorde oss iordning för att bege oss mot Mönsterås. Venus var rädd att hon inte skulle få följa med så hon lade sig bekvämt tillrätta i resväskan haha.

Hade tänkt att åka runt 16 och förvånande nog var vi faktiskt klara då (nästan iaf) men det hade blivit ett litet missförstånd så Ludwigs mamma kom inte med bilen fören framåt 18. Sedan visade det sig att P-A glömt sin kostym hemma så det var bara att åka tillbaka. Fast det var lite tur i oturen, för hade inte han kommit på de så hade inte vi kommit på att Ludwigs frack fortfarande låg inne på sängen :)

Skulle ha lagat lite mat på kvällen för att inte ha allt för mycket att göra på lördagen men eftersom vi kom fram så sent så hann vi bara med att marinera kycklingen sen var det dags att gå och sova. Jag kände mig inte alls särskilt nervös sådär kvällen innan och sov väldigt bra.

Det är så himla svårt att beskriva hur jag kände när jag vaknade nästa morgon. Allt känns fortfarande så overkligt när jag tänker tillbaka på det och det är nästan svårt att komma ihåg alla känslor. Var rätt pigg iaf och gick upp för att äta frukost. Sen var det dags att börja fixa med allt som skulle fixas, mat, bordsplacering och sånt. Nu började jag känna mig nervös och stressad. Som tur var dök underbara Jessica upp ganska tidigt så hon sattes raskt i arbete med att göra sallad och skriva bordsplaceringskorten :) Alla var jättesöta och hjälpte till en massa för att det skulle bli så bra som möjligt. Pappa sprang omkring och lekte paparazzi.

forts följer...

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0