22 september 2010

Godmorgon sötnosar. Hur är det mer er? Jag är ganska pigg idag och rätt hungrig men ville titta in här innan jag gör frukost.

Igår gjorde jag inte så mycket. Gick i skola, ändrade mitt namn på universitetet, kollade på tv, lagade mat och åt glass. En lagom dag sådär :)

Idag har jag en föreläsning vid 15 men har inte bestämt mig om jag ska gå än. När saker inte är obligatoriska så har jag en tendens att skippa dem... :blush: Sen ikväll så har jag körövning med stormöte. Borde nog fixa med lite bokföring innan dess så jag kan lämna över det till nästa kassör (om vi nu får ngn).

Hoppas den här veckan går fort, för det finns saker jag vill veta snart :)

Ta vara på solen idag och mys ordentligt.

Puss ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Emmelist

Idag kan man vinna en WANG inspirerad väska hos mig! :D Wanna join stumpilump? :D



Hoppas dagen rockar!

KRAM!

2010-09-22 @ 12:38:12
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

allt är bra här! med dig?

2010-09-23 @ 08:00:48
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saker du vill veta snart?

BIM?? ;)

2010-10-01 @ 23:07:39
Postat av: Saga

bim? Försöker ni skaffa barn? OJ! Kul!

2010-10-12 @ 13:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0