7 oktober 2010

Godmorgon.

Imorse när Venus (vår ena katt) hoppade upp i sängen för att gosa bestämde hon sig för att kissa på mig. Vet inte vad som flög i henne, hon har aldrig gjort så förut. Hon gick in under mitt täckte och satte sig och markerade på min mage. Det kändes mer som en markering än "haha, nu ska jag kissa på dig". Så morgonen började bra med att vi fick duscha av bäddmadrassen och slänga sängkläderna i maskin (eller jag ska strax slänga sängkläderna i maskin iaf) Sen fick jag hoppa in i duschen själv oxå. Hoppas madrassen torkar, den luktar inte så fräscht för tillfället.

Bråkkatten :)


Efter detta spektakel så gjorde jag fattiga riddare till mannen och mig. Tycker om när man kan lyxa till frukosten litegrann.

Dagen kommer bjuda på en massa plugg. Ska läsa avhandling och börja skriva om den. Ska vara klart på måndag så det är bara att sätta igång. Tiden ahr gått fort för jag trodde inte alls att det här arbetet redan skulle in. Ingen pli på mig alls.

Nej, det är väl dags att sätta igång antar jag.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0