No fun

Jag är så himla trött idag. Somnade i vanlig ordning i soffan igårkväll efter en hektisk dag på Forumteatern. Ska alleles strax fixa iordning mig och äta frukost. Sen ska jag till tandläkaren för att laga ett stort hål :( Vill inte. Hade hellre åkt till Norrköping och mina mysiga ungar på förskolan. Fast det är skönt att det blir en väldigt kort vecka tack vare att jag är ledig idag. Får försöka ta det onda med det goda eller nåt.

Igår var jättekul! Men det är tråkigt att det är över och inte vet jag vad som händer i höst heller. Jonna ska antagligen inte ha den här gruppen mer och då finns det typ ingenting som jag vill dansa. Fast å andra sidan vet jag ju faktiskt inte vart jag befiner mig i höst heller.

Berättar mer om helgen senare. Måste verkligen komma igång nu.

Puss sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0