Vad ska jag äta?

Jag borde äta ngt, är lite hungrig men inte sugen på någonting. Vilket dilemma :) Älsklingen är ute och äter tapas med sina kompisar så jag har tråkigt här hemma. Lite patetiskt att jag inte kan hitta på ngt kul när jag är själv. Sitter bara här och kollar runt på nätet.

Såg en film med Lindsey Lohan förut, tror den hette typ Tonårsliv eller nåt sånt. Har sett den förut. Jag förstår att ni är fruktansvärt intresserade av all detta haha.

Jag vill så gärna berätta vad jag ska göra nästa helg. Vet inte om jag vågar åka dit. Jag kanske är kass...

Nej, gud, vad jag är dålig på att hålla hemligheter, iaf mina egna. Eller ja, det här är inte ens en hemliget. Tycker bara inte om att berätta om saker som kanske kommer gå dåligt.

Vad tycker ni, ska jag berätta?

Vet inte alls vad jag ville ha ut av det här inlägget, har tråkigt. Nu går jag till affären tror jag och köper något. Kanske ska beställa en pizza med...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0