Stressad som vanligt

Fattar inte hur jag kunde låta det gå så här långt den här gången. Att jag aldrig lär mig. Håller på att skriva på rapporten som ska in imorgon men kommer inte framåt. Hamnade framför tv:n istället *suck* Kommer få sitta hela natten om jag ska lyckas med det här men jag får skylla mig själv som inte tar tag i saker på en gång.

Den lilla svängen på stan råkade bli lite längre än planerad oxå men jag handlade iaf inget. Det var jättehärligt väder. La vinterjackan åt sidan för en tunnare vårjacka, kändes skönt. Mer sådana här dagar tack.

Datorn har inte kommit än :( Den är fortfarande kvar i Jönköping enligt postens hemsida. Hoppas på att jag får den imorgon istället.

Nu ska jag försöka ta tag i skrivandet igen.

Puss ♥

Annonser från BloggPartner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0