Fattar inte

Varför är jag så trött hela tiden? Blir jätteirriterad på att jag inte orkar med ngt alls nuförtiden. Vill ha sol, värme och ledighet nu så jag kan få vila upp mig ordentligt.

Nu har jag iaf varit hos pappa och hämtat kameran, han trodde dock inte att jag skulle ta bättre bilder med hans systemkamera än vad jag gör med min pocketkamera. Tack för förtroendet pappa haha. Tog en snabb sväng på stan oxå men köpte bara 2 saker som jag verkligen behövde. Resten får vänta tills jag fått pengar igen i slutet av veckan. Dock ska jag verkligen försöka bli bättre på att inte shoppa en massa, ska börja spara pengar varje månad till ngt roligt istället :) Fast det kan bli svårt, det är ju så kul att shoppa.

Dags att värma lite mat och börja med mitt arbete.

Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0