15 mars 2010

Vaknade imorse och kände mig inte alls på topp, funderade ett tag och bestämde mig tillsut för att skippa praktiken idag. Känns helt olikt mig sånt här beteende. Jag är uppfostrad till att är man inte döende så går man till skolan. Jag kände mig inte döende idag :) men ibland måste man få vara lite rebellisk för att orka med vardagen, eller nåt i den stilen haha.

Har inte gjort alls mycket idag, inget egentligen. Har läst vidare på Jessicas bok, finner den riktigt spännande nu och kommer på mig själv med att skratta högt ibland. Känner inte för att göra något annat än att läsa för tillfället, vill veta vad som händer ju. Men tråkigt nog så finns det som vanligt skolarbete som måste göras... *suck* Måste skriva klart min planering av den estetiska upplevelsen som ska göras imorgon (jag är framförhållningen personifierad, jag vet). Sen ska jag läsa ett kapitel ur en tråkig bok och skriva ihop ngt om det, kopplat till min egen utveckling. Bara 4 dagar kvar iaf. Inte för att jag inte trivs på de nya stället, för det gör jag men är bara så himla trött nu helt enkelt.

Ikväll är det dags för dans igen. Vill inte... Känner mig så totalt kass så det är inte klokt. Hatar att känna så. Önskar det fanns högre jazzkurser som jag kunde gå istället men vad gör man. Sen har jag hamnat hjälplöst efter oxå bara för att jag missade en lektion... Oj, vad gnälligt det blev nu, sorry.

Nej, jag borde väl sätta igång med allt som ska göras...

Puss på er sålänge ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

WOOHOO!!! Dansar stora glädjedansen Jag visste att du skulle trilla dit förr eller senare. :)



Fortsätt vara rebellisk medan du kan. Är man det när man är 30 ser det mest patetiskt ut...

2010-03-15 @ 21:51:40
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0