15 juli 2010

Hej alla (godmorgon Evelina :))

Idag har jag varit på stan med mamma. Hade tänkt att kolla på tyg till min test-topp (överdelen till brudklänningen ska göras i vanligt tyg först för att vi ska kunna se hur det blir) men hoppade över det. Vet inte om jag måste köpa korsettfjädrar eller nåt sånt till den, antagligen måste jag det men ska nog kolla en extra gång med Ludwigs mamma innan jag köper en massa onödiga saker.

Istället för att kolla på tyg hann jag med att kolla på min underbart fina vigselring som vi ska hämta ut imorgon, shoppa lite födelsedagspresenter till Jessica som fyller 25 år på söndag och fynda en klänning på Cubus.

Cyklade hem i regn men det var rätt skönt. Jag fullkomligt älskar värmen men det är skönt när regnet rensar upp lite så man kan tänka igen.

Har även hunnit med att prata lite med Evelina som vaknade tidigt idag. Skype är en väldigt bra uppfinning helt enkelt. Hade varit trist om vi inte hade kunnat prata på 6 månader.

Puss på er sötisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0