Avatar, dans och insnöad.

Jaha, då var man hemma igen då efter en helg i Stockholm. Hade väldigt trevligt, lite tråkigt bara att jag och Jessica gick om varandra totalt men vi får väl ses en annan gång. Någon föreslog att hon nog egentligen inte ville träffa mig, man blev tydligen väldigt upptagen när man flyttar till huvudstaden :)

Ja, vad fyllde vi dagarna med då?

Kom upp ganska sent på lördagen, runt 16 ungefär, stannade lite i Vaxholm, drack té och småpratade innan vi begav oss till Björkhagen för att lämna bilen. Vi tog tunnelbanan in till stan och försökte leta reda på en Max-restaurang. Jag visste på ett ungefär vart den fanns en men gick en ganska rejäl omväg för att komma dit. Ludwig hade dock sin trogna iPhone som gav oss ledtrådar om vart vi befann oss. Tycker allt ser likadant ut i Stockholm, har jättesvårt för att veta vart jag är och hitta olika ställen. Men det gick bra, vi lyckades komma fram och fick mat i oss innan vi havererade. Sen blev det en Chai-latte på Espresso House. Det var fantastisk gott faktiskt, vill ha mer sån :)

Vid 21.10 skulle bion börja (anledning till att vi var där från första början var ju detta besök) Det var hur mycket folk som helst, trodde aldrig vi skulle ta oss igenom folkmassan till popcornen. Fick ett par fina glasögon och sen började äventyret.

Så här söta var jag vi :) Jag ser ju totalt crazy ut haha



Det var ganska häftigt med 3D och filmen var jättefint gjord men jag tyckte inte det var en otroligt bra film direkt. Den var bra men inte direkt så att jag tyckte att det var den bästa filmen jag någonsin sett. Men den var klart sevärd.

Efter filmen gick vi omkring på stan ett tag för att sen ta oss hemåt. På söndagen tog vi det bara lugnt fram tills vi skulle åka tillbaka till Linköping igen. Det var helt enkelt en bra helg men den kunde ju varit lite längre :)

Nästa helg blir det Disney on Ice istället.

Ikväll börjar streetjazzen igen, ska bli kul att få komma igång med dansen men jag saknar min vanliga jazz lite. Tycker det är jättedumt att det inte kan fixa högre klasser än termin 3 typ, behöver lite mer utmaning än så.

Nu kom Ludwig hem så nu ska jag kramas lite :) Måste bara visa den här bilden jag tog för ett par dagar sen.

Det här är våran insnöade grill, den mår nog inte så bra :) Får antagligen bli en ny när grillsäsongen börjar.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du har rätt, jag är sååå upptagen. Det är hårt att vara arbetslös... :) Nästa gång får du låta bli att smita hem så där på morgonkvisten så kanske vi kan softa lite ihop med typ fika och shopping eller nåt.

Puss

2010-02-08 @ 20:08:02
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0