Sov så gott

Snart dags att krypa ner i sängen. Börjar 9 imorgon istället för 8, ska bli skönt med lite (med betoning på lite) sovmorgon för en gångs skull. Att gå 8-16 i skolan varje dag är helt enkelt inget för mig, alldeles för jobbigt.

Har pratat med älsklingen i telefon. Våra diskussioner är inte alltid så jätteintressanta men det gör inte så mycket. Skönt att kunna vara tysta tillsammans. Jag försökte få Venus att intressera sig för telefonen oxå men lyckades mindre bra på den punkten :)

Nej, nu ska jag borsta tänderna, torka håret och ge katterna mat så jag kan gå och sova. Hoppas jag är klar inom en halvtimme iaf.

Godnatt och sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha brukar bli lkadant med danne och mig..man säger inte så mycket thi

2010-02-17 @ 22:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0