Musikal, Bounce & dumma bussar.

Hej hej.

Har haft fullt upp idag, känner mig ganska så trött och aningen stressad. Vi håller ju på att skriva ihop en musikal och det ska vara klart i mitten av v.8 så det är lite ont om tid. Men vi är på god väg. Tror det kommer bli jättebra :)

Missade vårt styrelsmöte förut. Kom hem efter 18 och mötet skulle börja 19. Jag funderade länge och väl på om jag skulle bemöda mig att orka ta mig dit (dåligt, jag vet men var hungrig, trött och allmänt irriterad). Bestämde mig iaf för att jag skulle gå, det brukar alltid vara så trevligt på våra möten. Tog mig till Gamla Linköping där jag skulle byta buss men missade den. Stod kvar och väntade i flera minuter men det kom ingen buss. Så jag gav upp och tänkte åka hem. Hade kunnat vänta på nästa buss men det var kallt och den skulle dröja 30 min. Sen när jag stod och väntade på min buss så kommer den andra dumma bussen, mer än 10 minuter försent. Fast då hann jag inte till rätt hållplats... *suck* Då åkte jag hem och gjorde pannkakor istället.

Så spännande har min dag varit :)

Beställde biljetter till Bounce i april oxå. Ska gå tillsammans med Jessica. Kommer nog blir roligt. De är så fruktansvärt bra. Tänkte att jag kanske kunde bli lite inspirerad inför vår dansförställning i maj.

Nu måste jag gå coh sova. Ska upp tidigt imorgon igen. Kommer vara totalt död efter de här veckorna. Men men, vi gör ju ngt kul iaf.

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Bra beslut att åka hem tycker jag! Det låter som att du behövde vila. Vi hade ändå inte så mycket att prata om, så du missade inte så mycket =)Nästa möte är söndagen den 7 mars kl 19.00 hos Maria, hoppas du kan komma!



Kram & vi ses på onsdag!

2010-02-12 @ 00:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0