Lite klagande...

Har inte gjort ett dugg idag. Jätteskönt att bara få ta det lugnt och slappna av men någonstans i bakhuvudet så finns ändå känslan av att jag borde göra något vettigt. Jaja, det är inte mycket att göra åt det nu, dagen är nästan slut och jag ska strax gå och sova.

Imorgon börjar sådär en fyra långa veckor i skolan. Kommer hålla på med produktionerc och antagligen gå 8-17 varje dag. Förstår inte hur jag ska orka. Efter de veckorna så är det VFU, vilket betyder två veckor till med långa dagar. Fasar lite inför det. Håller på att försöka byta praktikplats eftersom jag inte trivs där jag är nu men de ansvariga vill bara att vi ska hålla på och prata om problemen, försöka lösa det. Jag tror inte det går och vill helst inte prata om det med min handledare. Jag kommer börja gråta. Jag gör det när jag blir arg och ingen lyssnar, jättejobbigt. Känner mig som ett barn *suck*

Veckorna fram till praktiken blir nog bra iaf. Ska hålla på med musikal :) Alltid roligt. Hoppas bara att gruppen blir bra.

Nej, nu ska jag göra mig en matlåda till imorgon och sen sova.

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0