Ingen rast och ingen ro

Ja, idag har det inte varit mycket tid över till att bara sitta ner och ta det lugnt. Körde genomgång med ljus idag på repet. Det var inte världens lättaste arbete att sätta ljus som skulle passa till alla olika scener men vi har nog fått till något iaf. Höll på att missa bussen när jag skulle hem. Vi höll på ganska länge så jag gick några minuter innan alla andra just för att hinna med bussen. Men när jag kommer ut  till dörren så har någon låst och hur jag än tog i så lyckades jag inte få upp den. Blev jättestressad och irriterad. Flera personer anslöt sig men ingen kunde låsa upp dörren. Tillslut gick dörren upp tack och vi som skulle med bussen sprang som galningar för att hinna i tid. Höll på att dö. Springa är verkligen inte min grej. Är bara glad att jag inte tog mina stövlar med klack, då hade jag nog aldrig kommit fram. Bussen åkte precis när vi kom fram men chauffören såg oss och stannade. Då var jag verkligen tacksam och med andan i halsen kunde vi åka hem :)

När jag kom hem åkte jag nästan direkt iväg igen. Ingen rast och ingen ro. Skiftesmiddag med styrelsen stod på schemat. Vi hade jättetrevligt (som vi alltid har) och åt god mat.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska strax gå och sova. Det var min dag det. Har som sagt inte haft mycket tid att bara ta det lugnt. Morgondagen kommer se liknande ut men då har jag kör på kvällen istället.

Angående kläderna till musikalen. Jag visade alla förslag för de i gruppen och majoriteten tyckte alternativ 5 var bäst, med nattlinnet och legginsen. Körde med det idag. Ska testa alternativ 4 imorgon, det var det alternativ som ni läsare verkade tycka bäst om.

Nej, nu måste jag komma i säng.

Sov så gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0