Hemligheter.

Finally, helg! Känns välbehövligt, även om det kanske inte blir så lugnt. Imorgon ska jag på Disney on Ice med en massa människor, ska bli helkul :) På söndag åker älsklingen till Norrland så då blir jag gräsänka i en vecka. Jättelängesen jag var ifrån honom så länge men det ska nog gå bra. Har ju katterna som håller mig sällskap.

Idag har vi hållt på med musikalen (det är det enda som kommer hända i skolan ett tag framöver). Delade ut roller och gjorde klart storyboarden. Jag blev huvudpersonens kompis som är med på äventyret. Vill inte avslöja för mycket vad det handlar om. Visserligen tror jag inte att så många ser det här men man vet ju aldrig. Ni får veta sen vad musikalen handlar om (vare sig ni vill det eller inte haha).

Har varit och handlat mat oxå. Så jag inte ska svälta ihjäl nästa vecka. Köpte semlor som vi ska äta sen när Ludwig kommer hem från klättringen. Blir min första i år.

Fick ett spännande mail från Jessica förut som handlade om ngt jag älskar. Vet inte om jag ska våga... Ni får inte veta vad det är för då kanske det blir jinxat (hmm... vad heter det på svenska?) Blev ett väldigt hemlighetsfullt inlägg det här :)

Nu ska jag börja med maten, det kan ni få veta iaf hihi. Blir fläskfilé och wokgrönsaker i gräddsås tillsammans med färsk pasta.


Så här ser jag ut idag, trött och osminkad men så får det vara ibland :)

 

Puss på er sålänge ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Jag vet vad det är men jag ska inte säga nåt... :) Skulle oxå vilja men det ligger lite långt bort plus att de skulle bara skratta åt mig så jag tror jag hoppar det den här gången. Men jag håller tummarna ifall du kör!!!

2010-02-12 @ 23:26:47
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0