Fingerfärg, spjut, träd och trummor.

Godkväll.

Ska strax gå och sova men tänkte att jag skulle berätta om afropowerdance-passet som jag var på förut idag. Det var otroligt kul och fruktansvärt jobbigt. I slutet orkade jag knappt röra mig. Läraren var jättebra och fick oss verkligen att släppa loss och bara ha roligt. Rubriken på det här inlägget är olika steg som vi fick göra. Fingerfärg med efterföljande spjut var roligast. Då kunde man verkligen ta i ordentligt :)

Har fortfarande inte läst något i boken som ska vara färdig imorgon... oops. Får gå upp tidigt och komma igång. Som tur är ska vi inte ses förens vid 13 så jag kanske hinner med en del iaf.

Äventyren som vi gjorde i skolan idag var roligt. Var lite nervös innan men det gick bra. Det var kul att få se vad de andra hade hittat på oxå.

Nehe, ska se om jag kan komma i säng nu då, behöver sova.

Godnatt och sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0