♥♥♥

Idag är det älsklingens och min dag. Vi blev tillsammans den tredje och uppmärksammar alltid dagen varje månad. Tycker det är en mysig tradition. Så grattis till oss älskling ♥



Ja, det blev inte mer än två kapitel lästa ur boken sen men det gick ganska bra med frågorna ändå. Har ikväll och imorgon på mig att läsa klart allt. Så jag hoppas jag hinner.

Min fältmentor ringde mig förut och sa att jag inte får byta VFU-plats bara sådär. Först måste vi ha ett möte, jag, hon och min handledare, för att se om problemen går att lösa...blä. Jag är intresserad av att lösa något, jag vill bara därifrån. Men tydligen är det att fly från problemen *suck* Kommer börja gråta, gör alltid det när jag är arg och inte får fram det jag vill säga på ett bra sätt. Var inte så glad efter det samtalet men som tur är har jag underbart söta vänner i arbetsgruppen som står på min sida. Det hjälper faktiskt att veta att jag inte är ensam. Tack till er!

Har sjungit idag oxå. Alltid lika trevligt :)

Men nu ska jag tina lite kyckling för ikväll blir det kycklingenchiladas till kvällsmat. Får se om Ludwig kommer hem snart eller om jag får äta själv.

Längtar till lördag, då det blir Avatar i Stockholm.


Fick förresten ett mail förut där det stod att jag blivit guldmedlem hos sf bio. Blev jätteförvånad, trodde inte att jag gått så mycket på bio. Men det var lite kul :) Ville bara dela med mig av denna underbara nyhet hahah

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0