1 vecka kvar!

Ja, nu är det inte långt kvar. Om en vecka så ska jag äntligen gifta mig med min älskade Ludwig. Känns inte klokt :) Känns så himla vuxet med äktenskap och jag är verkligen inte vuxen (att jag fyller 25 i år har ingen betydelse). Det är en häftig känsla - jag ska bli fru och när jag berättar något om älsklingen så kan jag jag säga "min man" istället för min pojkvän. Börjar bli lite nervös...

Har fortfarande en massa saker som ska fixas. Måste handla mat, ljusstaker, glas och sånna saker. Sen är det frågan om vi ska ha festhäfte, då måste det göras oxå. Har inhandlat en jättefin tiara och en väska iaf :) Det är ju alltid något hahah. Tur att vi inte har så långa dagar i skolan för då kanske jag kan hinna med något åtminstone. Ska strax iväg och prova klänningen. Den kommer bli så himla fin! Längtar tills den är helt färdig och jag får ta på mig den på riktigt tillsammans med alla accessoarer. Fick låna ett par fina pärlörhängen från mammas väninna så det blir lite billigare. Har kommit på att jag har något nytt, något gammalt och något lånat nu. Bara det blå som fattas.

Jaha, från bröllopsplanering till skola...

En vecka har gått. Har inte haft så mycket lektioner men det har varit lite att läsa, en föreläsning och ett par seminarium. Min nya grupp verkar trevlig så jag hoppas vi ska komma överens fram till jul sen blir det antagligen en ny grupp eftersom jag kommer läsa en ny kurs då. Ämnet verkar väl oxå ganska intressant men vi ska ha en stor salstenta i oktober och det är inte min grej. Jag föredrar att skriva uppsatser, tycker inte jag lär mig så mycket på prov och tentor. men vi får väl hoppas på det bästa. Jag ska verkligen försöka göra saker i tid så att jag inte behöver sitta och läsa all litteratur dagen innan tentan.

Nu ska jag ta och plocka lite här hemma så det är fint till att älsklingen kommer hem. Har saknat honom.

Vi får se om vi hörs något mer idag annars får ni ha en trevlig lördag.

Bjuder på lite härliga sommarbilder från när vi var på Skänninge marknad.



Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0