Amerikanskt godis & modellekande

När jag skulle logga in på blogg.se idag så såg jag att det var en tjej som skrivit om amerikanskt vs svenskt godis. Läste att man kan beställa på Discshop så jag gick in där och kikade lite. Blev himla sugen på att prova. Jag skulle nog kunna handla upp ganska mycket pengar på den sidan men så roligt att den finns. Annars har man ju typ ingen chans alls att testa amerikanska godissorter (om man inte reser dit förstås men det är ju aningen dyrare).

Gå in HÄR och kolla ni oxå :) Fanns jättemycket jag ville ha så nästa gång jag får pengar igen så kommer antagligen lite gå till godis hihi.
Ett litet urval.








Ikväll ska jag, mamma, Ellinor och en av mammas väninnor iväg och leka modell. Jag blev nämligen uppringd för någon vecka sen från modellfotograferna som undrade om jag ville vara med. De är ute på turné så de kommer hit till Linköping. Den här gången ska jag inte köpa en endast bild. Har verkligen inte råd med det men att bli sminkad och fotad kommer bli kul.

En av mina andra modellbilder från the Studio


Nu ska jag leta reda på lite frukost.

Ha en härlig lördag.

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0