En ny dag nalkas

Godmorgon alla fina där ute. Hoppas ni har sovit gott. Jag vaknade bara två gånger i natt så jag är ganska pigg :) Tillskillnad från igår när jag var uppe runt 4-5 gånger, det var inte lika kul. Har läst någonstans att kroppen förbereder sig på vad som komma skall med lite sömn och uppvaknanden mitt i natten. Tycker det borde vara så att kroppen vill få ut så mycket sömn som möjligt för att klara av de vakna nätterna sen. Men vi hoppas på att bebisen vill sova hela natten istället :P

Idag måste jag plugga, så enkelt är det. Gör jag inte det så kommer jag inte hinna klart med portfolion. Vill bli klar, orkar inte ha fler saker dragandes efter mig (jag vet att det är mitt eget fel).

Ser ut att bli lite finare väder idag, hoppas att snön håller sig borta till december nu.

Min webkamera bestämde sig för att inte fungera så istället för en bild på morgontrötta mig så får ni den här istället. Detta är vad jag ser när jag kollar ner mot mina fötter haha. Inga fötter så långt ögat kan nå. Det ska bli kul när jag faktiskt kan se hela mig igen och nå till ställen som jag inte nått till på flera månader :question:

Ha en härlig dag allihop. Nu ska jag äta frukost och sen sätta igång med läsandet.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0