Ny vecka

Ja, så var det dags för en ny vecka i skolan. Var ledig idag så för mig börjar veckan imorgon. Känns som den här kursen kommer bli bra. Det enda jobbiga är att jag har gamla saker hängande efter mig :( Måste göra omtenta i matematiken eftersom brandlarmet gick förra gången. Missade extratillfället de la in för jag var i Thailand så nu är nästa i mars ngn gång, och i Nkpg dessutom *suck*. Har inte skrivit något alls på kartläggningen till läs-och skriv, skäms på mig. Nästa examination på den är oxå i mars har jag för mig (vilket påminner mig om att jag borde kolla senaste dagen för anmälan till den). Har en komplettering från matematiken liggandes oxå men den är egentligen inte så jobbigt, måste bara ta tag i det...

Usch, helt enkelt. Ska bli så himla skönt att inte gå i skolan i höst, orkar inte med mycket mer nu.

Idag skulle jag ha städat lite och fixat här hemma, lämnat en påse till farmor och handlat godis på stan. Lyckades med två av de sakerna. Lämnade påsen till farmor och köpte upp mig till ett nytt år som guldmedlem på SF :) Hade bara 26 kr kvar för att vara kvar på den nivån så det fick bli lite godis. Det här är anledningen till att jag sprungit på bio så fruktansvärt mycket den senaste tiden.

Förutom de två sakerna lyckades jag shoppa lite oxå :blush: En ny hood-tröja från BikBok för 99 kr, en hårborste, spraybalsam, alla ♥ dag-present till maken, bh, body butter och semlor (tror det var allt). Nu får det nästan vara köpstopp ett tag. Vill gå och klippa mig oxå men sen får jag nog ta det lite lugnt.

Nu ska jag göra matlåda tills imorgon och sen gå och sova. Börjar inte fören 10 så lite sovmorgon blir det. Skönt.

Godnatt alla och sov så gott.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0