Fel sida

Jag tror jag vaknade på fel sida imorse. Har känt mig lite halvdan ända sen jag gick upp och sen har inget gått som jag velat. Det här är helt enkelt ingen bra dag alls!

Det jobbiga är att det bara är småsaker som fått mig ur balans oxå. Ludwig har installerat om datorn här hemma och när jag idag bestämde mig för att lägga in rätt tema i firefox så fanns det inte. Kommer inte ihåg vad det hette eller exakt hur det såg ut. Visste bara att jag skulle veta när jag såg det men hittade det inte. Försökte med en massa andra olika teman men inget kändes lika bra som det jag haft förut. Blä! Försökte ta det lugnt och valde ett helt annorlunda som får duga sålänge för jag kände att jag verkligen höll på att få ett utbrott (jobbigt med hormoner).

Sen tänkte jag att jag skulle lyssna lite på musik för att bli på lite bättre humör. Satte igång itunes... som inte ville fungera. Eller programmet fungerade utmärkt, det var bara det att alla musik nu låg någon helt annanstans så den inte kunde spela upp ngt. Ringde Ludwig som snällt förklarade att man måste ta bort allt för att sedan lägga till allt igen. Detta meddelande gjorde att bägaren rann över för lilla hormonstinna mig och jag bara la på och började gråta.

Som sagt, det är ingen bra dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0