Dagarna går fort...fast ändå inte

God kväll mina sötnosar!

Nu är det bara 99 dagar kvar till beräknad förlossning! Det låter så himla lite men det känns ganska långt. Tror det är för att det känns som att våren och sommaren aldrig kommer men nu är det förhoppningsvis inte allt för långt kvar tills det blir iaf lite varmare. Behöver inte ordentlig sommarvärme på en gång men lite plusgrader och känslan av värmande sol och att våren är på intågande skulle jag gärna ta.

Jaha, undrar vad jag lovat att berätta om men som jag glömt bort... Ni får lämna en kommentar och berätta för mig för jag kommer inte ihåg haha. Har blivit så himla disträ och virrig, förstår mig inte på mig själv längre. I veckan t ex så trodde jag att Venus smitit ut när jag skulle till skolan. Såg ingenting men när jag väl fick tanken i huvudet försvann den inte. Var tvungen att ringa älsklingen så fick han springa hem och kolla. Venus hade inte smitit :blush:

Idag skulle jag i vanlig ordning ha pluggat men kom aldrig igång. Har en portfolio att skriva ihop med inlämning på tisdag. Har än så länge inte gjort ett dugg på den men men, det ordnar sig nog. Har iaf läst lite, rätt stolt över den insatsen. Måste ta mig till universitetet och lämna tillbaka en försenad bok men finner det svårt att motivera mig till att åka dit när jag inte har ngt annat där att göra. Får se om jag lyckas imorgon med mina bravader.

Den här veckan har gått fort. Redan fredag imorgon. Förstår inte vart dagarna tar vägen ibland (särskilt inte när det känns som att tiden ändå går hur sakta som helst). Imorgon blir det, förutom pluggande, spelkväll. Blir nog roligt.

Nej, nu kom sötnosen hem så nu ska vi laga lite kvällsmat. Det blir hemmagjorda hamburgare, namnam :)

Glöm inte bort att lämna en kommentar och berätta vad jag glömt skriva om eller om ni har något ni tycker jag borde skriva om som jag inte alls tänkt på.

Godnatt och sov så gott.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Tessan

Med risk för att låta som alla andra nu, som kommer med den ena kommentaren om den andre till "ny gravida" -men det där med förvirring känner jag MINST SAGT igen!! Ha ha, det är så kul att läsa...

Tyvärr kan jag meddela att det heller inte blir bättre när bebisen väl är född, såhär snart 6 månader efter förlossningen känner jag mig fortfarande disträ? ;)



Kul med uppdatering i alla fall. Nu är jag en flitig besökare...



Kram!

2011-02-25 @ 09:20:38
Postat av: Sara

Har ni bestämt namn till bebben än? Vad säger din man om att bli pappa? Har ni fått lyssna på hjärtljuden? Har ni någon känsla för om det är en pojke eller flicka? Har du en ultraljudsbild?

Kram!

2011-02-25 @ 17:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0