Måndag

Hej på er.

Hoppas ni har haft en bra helg. Jag sjöng hela lördagen och igår gjorde jag inte särskilt mycket. Hade tänkt att skriva lite men det blev inte av. Gick ut och gick med älsklingen när han kom hem från att ha varit och dykt. Jättskönt ute var det, även när det blev lite senare.

Ska alldeles strax iväg till skolan för en estetisk eftermiddag. Det skulle vara mer praktiskt idag så hoppas vi får göra ngt roligt. Efter skolan ska jag ner på stan och kolla på ny telefon. Är sugen på en ny nu. Ikväll blir det förlossningsföreläsning på sjukhuset. Hörde att det skulle vara roligt så ser fram emot det. Lovar att uppdatera om det (men kanske inte ikväll, bara så ni vet :)) Det kommer även komma upp ett inlägg med nya magbilder, måste bara ladda in bilderna i datorn.

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad söt du är på bilden! Fining!!! :)



Jag tycker barn är snäppet vuxnare än hus. :) Gifta sig oxå. Jag är mer mesig och tar de små sakerna först. Doppar tån istället för att dyka i på en gång. :)



Saknar dig! Skicka ett mail och berätta allt om din stora mage och lillpuffen som är däri. Och en personlig bild. Du kan skriva "10% tillhör Jessica" eller nåt på den. :)

Om du vill kan du få en bild på min mage i gengäld. :P

2011-04-11 @ 21:57:40
URL: http://badideabear.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu har jag två nya frågor. Har du känt sparkar nu? Du har inte skrivit något om det. Hur har du gjort designen på din blogg? Kram!

2011-04-14 @ 19:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0