Happy happy happy

Det kommer inte bli något klagande alls i det här inlägget :) Jag är nämligen rätt glad för tillfället. Ludwigs mamma fyller år idag så vi har varit där och ätit lite mat och firat henne. Det var jättegod mat med någon ljummen sallad. Men iaf så undrade hon hur det gick med bröllopsplanerna och Ludwig klagade (märk väl, inte jag haha) på att jag bara kollade på dyra klänningar. Hans mamma sa då att hon kunde sy min klänning :) Så nu är jag glad. Kommer kunna få den precis som jag vill ha den. Nu ska jag bara hitta ett mönster oxå.

Ungefär den här stilen vill jag ha. Väldigt prinsessigt ska det vara iaf



Imorgon åker vi till Mönsterås. Stannar till på söndag. Ska bli skönt att åka bort lite och vila upp sig inför sista vfu-veckan. Har verkligen haft jättekul den här perioden, så det ska bli lite tråkigt att det snart är slut. Fast skönt för det betyder att jag snart klarat av ett år av pluggande. Bara 1 1/2 år kvar efter det.

Lite stolt över mig själv. Har nämligen lyckats fixa lite med bloggdesignen helt själv. För mig är det en bedrift för sånt är verkligen inte jag. Har aldrig kunnat sånt. Ändrade mest fonter och lite färg men det gjorde ganska mycket för utseendet ändå tycker jag.

Nu ska jag borsta mina tänder och sen gå och sova.

Godnatt på er sötnosar ♥

Kommentarer
Postat av: ellinor

kläningen på blått på var fin (:

2010-05-16 @ 18:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0