Gaah

Försöker få ihop någon slags ekonomiöversikt för konserten som vi hade i lördags. Fattar inte hur jag kan vara så himla kass på det här vissa dagar. Ibland så fattar jag verkligen allt jag gör men som idag är de bara kaos i huvudet. Ska strax i iväg på styrelsemöte och ville haft lite siffor klara om någon undrade hur det gick men nu går ju inte det. Dessutom stämmer det inte. Så jag måste få hjälp av älsklingen någon dag så vi kan gå igenom allt.

Håller nog på att bli förlyld igen :( Känner mig hängig och trött. Usch, jag var ju nyss sjuk. Har en massa att göra, har verkligen inte tid med att må dåligt. Sorry för allt gnäll men det är en sån dag idag och jag har ingen här hemma att klaga till.

Nej, jag måste ta tag i allt nu. Hatar att känna mig så här, som att inget jag gör duger eller att jag inte kan göra något alls.

Varför kan ingen komma och ta hand om mig och fixa allt så jag inte behöver oroa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0