Sommaren i City & äckligt nervös...

Gud, vilket härligt väder det är ute. Älskar solen och om bara snön skulle försvinna skulle livet vara perfekt :) Sitter man i uterummet och blundar kan man låtsas att det är vår nu. Härligt härligt. Åh, nu har jag fågelkvitter oxå.

Det var ett tag sen min senaste uppdatering men jag har ändå blivit bättre på att skriva här än vad jag var i början haha. Har haft fullt upp sen senast men musikalen och skrivande av skolarbete. Hade tänkt att skriva precis efter premiären men jag orkade helt enkelt inte. Känns som att jag är trött hela tiden. Har börjat dricka Berocca på morgonen för att se om jag blir piggare. Pappa har börjat med det och han vaknar tydligen innan väckarklockan ringer på morgonen. Det lät ju inte så dumt tänkte jag och köpte hem lite. Vet inte om det har hjälpt än, tycker jag är trött fortfarande men jag kanske är obotlig :)

Men det har helt klart varit värt att gå långa dagar och vara helvetiskt trött. Musikaljobbet har varit otroligt roligt och jag saknar alla som var med på det. Blir lixom lite tomt efter att man har hållt på med ngt så mycket och nu är det bara slut.

Vi hamnade iaf i tidningen. Klicka här för att läsa artikeln :)


Vi körde 4 föreställningar och 2 av dem var för barn. Musikalen verkade gå hem både hos barn och vuxna, det är lite kul tycker jag. En av föreställningarna var för våra anhöriga och gick av stapeln på kvällen. Jag hade bjudit in mamma, pappa, Ellinor och Ludwig. Tyvärr dog pappas bil halvvägs till Norrköping så de kunde inte komma... Lite tråkigt var det faktiskt. Som tur är finns det inspelat så jag kan tvinga dem att se musikalen iaf haha.

Härliga musikalgänget. Kommer sakna dem.

Hittade en spotify-spellista med 90-talsmusik för ett par dagar sen. Tycker ärligt att musiken var rätt bra på den tiden (oj, nu lät det som att jag var från stenåldern haha). Det var glad musik, det finns inte direkt någon sån musik längre. Några av mina favoriter är:

Sommaren i City: Angel
Life is a Flower: Ace of Base
Barbie Girl: Aqua
The Bad Touch: Bloodhound Gang
Bring it All Back: S Club 7

Har en lista med sommarplågor oxå :)

Nästkommande två veckor kommer vara fullmatade med saker som ska göras. Min vfu börjar på måndag. Har fått byta ställe så jag är hoppfull om att det kommer bli hur bra som helst. Lite betänksam dock över hur jag ska klara av ytterligare en period med långa dagar och ingen fritid...

Nästa helg ska jag iväg till Nässjö och göra något kul :) Vet inte om jag vill berätta om det än, är riktigt nervös. Några av er vet antagligen vad som händer (om ni har lyssnat på vad jag sagt:))

Helgen efter det ska vi nog ner till Evelina och mysa lite, Ludwig ringde henne och bestämde det. Han är söt ♥ Ska bli härligt iaf.



Undrar vad jag ska hitta på nu, kanske sätta mig i uterummet och drömma om sommaren.

Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag anar vad du ska göra så lycka till!!! håller tummarna och är avundsjuk :)



Om inte Berocce funkar så kan du testa blutsaft ett tag. Tjejer har ofta för lite järn i kroppen och det gör att man blir skittrött. Hade problem med det när jag gick på Kulturama, det blir värre när man tränar mycket. Finns att köpa i vanliga mataffärer oftast.



Puss på dig, fining!

2010-03-06 @ 16:48:09
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0