Snabb uppdatering

Godkväll.

Hoppas att ni har haft en bra dag. Min dag har varit rätt okej faktiskt. Är så himla trött just nu. Ska strax gå och sova.


Började min vfu idag. Alla var verkligen jättetrevliga. Inga problem med att få kontakt med barnen, varken de från min avdelning eller den andra. Personalen verkade oxå väldigt bra. Det känns bra det här. Tror jag kommer att trivas :)

Har varit och dansat ikväll. Förtstår verkligen varför jag inte dansar street, det är så inte jag. Men jag försöker intala mig att jag kommer utvecklas och bli en bättre dansare i slutändan, eller nåt... Missade ju förra veckans lektion med så jag ligger massor efter nu *suck*

Godnatt alla söta från mig och älsklingen



Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0