On to you girl

Sitter här och försöker komma på hur koreografin till dansen går. Går inte riktigt som jag vill, kommer ihåg ganska mycket men har problem att sätta ihop de olika bitarna. Irriterande att stegen inte vill sätta sig. Hoppas minnet friskas upp lite efter ikväll.

Var hos Evelina i helgen tillsammans med Ellinor. Det var roligt. Vi var i Kalmar och gick omkring lite sen åt vi pizza på världens bästa pizzarestaurang, Pizzeria Italia. Har nog aldrig smakat så goda pizzor. Önskar de fanns här eller kunde köra ut hit :) Åkte tillbaka till Nybro på barnbiljett, jag kan tydligen gå för 19. Vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller en förolämpning, hmm. Jaja, det blev väldigt mycket billigare iaf så jag var glad.

Kom hem igårkväll, lite tråkigt. Hade gärna stannat kvar lite längre. Saknar att inte ha min ena syster här. Nästa gång skulle vi köra pyjamasparty och tjejkväll hemma hos mig.

Lånade två fina tröjor av Evelina oxå. Är helt kär i den ena. Visar dem senare när jag kan ta bättre bilder.

Idag började det kulturella utvecklingsarbetet. Kul att få träffa all igen, även om det bara var kort. Nu kommer jag vara hemma och arbeta hela veckan. Ska bli himla skönt att få bestämma sina egna tider ett tag. Jag ska fotografera olika slags kärlek, kommer nog bli kul.

Nu ska jag se om jag kan fixa något ätbart, har bara ätit 4 mackor sen jag kom hem och det räckte tydligen inte.

Puss sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0