Sommar och sol

Nu börjar det äntligen kännas som att sommaren är här. Låg ute hela eftermiddagen igår och läste. Jätteskönt och jag jag fick lite färg med :)

Idag ska jag ner på stan. Ska fixa med donationen till Peru och sen träffa lilla mamma för att fika. Kanske råkar gå förbi en bokhandel oxå och införskaffar bok nr 5 i Vampire Diaries serien. Är snart klar med bok 4. Det är väldigt spännande :) Men så himla mycket skillnad från serien. Tänkte jag skulle göra en lista på alla olikheter senare bara för att se hur mycket det verkligen är.

Nu är nog plattången varm.

Ha en härlig dag i solen men bränn er inte.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: julia

så skönt att sommaren äntligen är här:D

2010-06-05 @ 17:16:03
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0