School's out for summer

Jaha, då har man sommarlov då. Mitt första sommarlov sen 2004, rätt trevligt och välbehövligt. Vi hade vårt sista seminarie idag. Det gick ganska bra. Har lite kompletteringar att göra men förhoppningsvis går det fort. Vi ska sätta oss imorgon och försöka få det ur världen.

Efter lunch hade vi en liten avslutning med alla Estin-studenter. Okej, alla är väl att överdriva men vi var ett par stycken där iaf. Det var trevligt. Vi sjöng lite sånger och lärarna hade skrivit om texten till Brevet från Kolonien så att den handlade om livet på campus. Det var jättekul och de var duktiga :) Kommer sakna alla lärarna där och alla härliga människor jag ahr lärt känna under det här året. Känns så himla konstigt att sluta, jag är inte klar med utbildningen men det kändes ändå som ett sånt slut eftersom alla går skilda vägar till hösten och läser olika kurser. Jaja, det blir nog bra. Jag har försökt få Elin att skaffa facebook så vi kan hålla kontakten men hon är fortfarande lite tveksam. Hotade med att pika henne varje dag i bloggen tills hon gör det :) hihihi

När jag kom hem väntade ett paket från Kicks i brevlådan. Blev lite förvånad för jag hade inte betsällt något. När jag öppnade det visade det sig att jag vunnit 2:a priset i deras bröllopstävling :) Då blev jag glad. Tävlade för ett tag sen om att vinna en bröllopsmake-up och även om jag inte vann det priset så fick jag en jättefin box med olika produkter från Smashbox. Hur kul som helst verkligen! Skulle ha visat bilder men Ludwig har med sig kameran på sin jobbresa och jag orkar inte leta reda på den andra som vi har. Ni får helt enkelt nöja er med en bild på mig :)


Blir många smileys i det här inlägget känner jag men det är bara för att det är ett glatt inlägg. Sånna kommer inte så ofta på den här bloggen så håll till godo hahaha (hade tänkt göra en smiley till men ska försöka behärska mig).


Ha en fortsatt trevlig kväll allihop

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

:P Haha, du håller då allt vad du lovar Linda ;)Grattis till andra priset!

2010-06-15 @ 16:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0