Morgonstund har guld i mun

Klockan är 4.15 på morgonen och jag är vaken! (ja, självklart är jag det, jag skriver ju :P) Somnade visst i soffan och vaknade för en stund sen. Känner mig ganska pigg ändå. Ska strax gå och lägga mig i sängen istället och se om jag kan somna om. Känner inget direkt behov av att fortsätta vara vaken så här tidigt. Sitter här och äter honung, har nämligen fått ont i halsen och det brukar hjälpa ibland för mig.



Ja, såhär ser jag ut klockan 4 på morgonen :tired: , ätandes en sked med honung

Det blåser en massa ute och är jätteljust så vet inte riktigt om jag kommer lyckas med min framtida uppgift...

Igår var det förresten 6 år sen jag tog studenten. Tiden går hemskt fort. Det känns inte alls som att det var så länge sedan. Saknar den dagen. Det var så fruktansvärt roligt :)

Nej, nu måste jag verkligen ta tag i det här annars är det ingen idé att jag ens försöker somna *suck* Får berätta senare idag om min fredag.

Godnatt (eller godmorgon)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0