All by myself

Yes, det är jag. Älsklingen har åkt till Tyskland/Frankrike med jobbet och ska vara borta i 1 1/2 vecka. Han kommer hem nästa onsdag :( Dötrist helt enkelt! Tycker inte om att sova själv och dessutom kan jag inte ringa honom hur som helst för det blir så dyrt då. Har skaffat skype men vad hjälper det när han aldrig är på hotellrummet? *suck* Jaja, får väl se det här som en liten skön paus så jag verkligen hinner sakna min sötnos för det är inte alltid man hinner det när man bor tillsammans.

Jag & sötnosen utanför Liseberg förra sommaren.

Idag skulle jag ha läst uppsatser till opponeringen på torsdag men jag orkade inte. Gick upp tidigt för att säga hej då till Ludwig och sen la jag mig i sängen och läste klart Nightfall. Den var faktiskt rätt bra. Gillade att den handlade så mycket om Damon :) Han är ju min favorit om ni inte hade märkt det innan haha. Kände ingen brådska att börja med Shadow Souls, verkligen jätteskönt. Har den dessutom inte... Men ju längre dagen gick desto mer har jag velat ha boken. Typiskt. Får se när jag orkar ta mig ner till stan, har inga ärenden dit och busskortet har gått ut så isf måste jag cykla ner. Är vädret fint så är det inga problem men om det är som idag så stannar jag helst inne.

För att sysselsätta mig (eftersom jag absolut inte tänkte sätta mig med uppsatserna) tog jag hem alla avsnitt av Glee. Har sett lite på tv av serien men inte fastnat. Har sett 4 avsnitt nu och den är rätt bra. Tror jag är lite för påverkad av Vampire Diaries för jag tyckte det saknades lite vampyrer i handlingen :)

Skådespelarna i Glee (erkänn att det saknas lite vampyrer, iaf en :))



Ska strax gå och lägga mig, kanske ser ett avsnitt till för att se om Ludwig hör av sig ikväll.

Godnatt mina änglar.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag fattade inte riktigt storheten med Glee. Försökte se några avsnitt men fastnade aldrig.

Du får umgås med mig i helgen istället. Utan män som springer omkring och stör hela tiden. :)

2010-06-08 @ 08:58:14
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0