Fortfarande vaken...

Antar att det är dags att gå och sova men det är så fruktansvärt varmt i lägenheten så jag kan inte slappna av. Har suttit i soffan hela kvällen och kollat på säsong 3 av One Tree Hill. Ludwig jobbar och jag vet att jag inte måste vänta på att han ska komma hem men jag tycker om att göra det ibland.

Vet inte varför jag sitter här och skriver just nu, har inget spännande att berätta just nu. Ville nog bara dra ut på att gå och lägga mig. Har så himla svårt att sova i den här värmen. Dessutom har jag ont i magen.

Får se om jag orkar uppdatera lite imorgon om Liseberg och allt sånt.

Godnatt alla (och godmiddag eller nåt till dig Evelina eftersom klockan typ är 13 hos dig när jag skriver det här :))

Massa pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaa de va la det..men nu är de kväll här och snart morgon hos er :D hoppas du går upp snart för du kan ja prata med dig haha..men men du la dig ju så sent så att de blir väl inte för en sent du kommer gå upp..iaf så tänker ja på dig och tveka inte att kom ner och hälsa på mig lite hehe :d nee så men iaf så älskar ja dig och så hälsa ludwig ifrån mig

2010-07-14 @ 08:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0