Varför kan tjejer inte kissa själva?

Jaha, så var man hemma igen. Det är askallt ute! Höll på att frysa ihjäl men jag hade bara tunna strumpbyxor och klänning på mig så jag får väl skylla mig själv.

Har alltså varit på inflyttningsfest hos en kompis. Det var kul. Goda snacks och trevligt sällskap. Elin och Nathalie var oxå där så jag kände några iaf, det var skönt. Men vi blev nog lite osociala och satt mest och pratade med varandra :)

Vi hade väldigt djupa diskussioner om förhållanden och även om varför vissa tjejer verkar oförmögna att gå på toaletten själva. Sen underhöll vi alla genom att sjunga karaoke på YouTube. Skulle vara roligt att gå ut och sjunga riktig karaoke någon gång men har ingen aning om det finns något sånt ställe här. Måste ta och kolla upp det.

Update: Kollade upp det där nu och tydligen kör de karaoke varje fredag på Harrys :)

Nu är jag trött och tänker gå och sova men först ska jag nog trakassera er med en till video...


 

Godnatt och sov så gott. Hörs imorgon.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0