Hängig

Jag mår fortfarande inte så bra. Är täppt i näsan och känner mig tung i huvudet. Hade ont i magen ett tag oxå men har inte kännt av det på ett tag nu. Skönt. Nästan hela musikalgruppen känner sig dåliga för tillfället. Kommer bli bra det här, vi kommer krypa fram på scenen :) Hoppas vi får sjukdomarna överstökade fort så vi är någorlunda friska när vi har våra föreställningar iaf.

Blir nog ingen kör för mig ikväll, hatar att missa rep men känner att det är bättre att stanna hemma och vila upp mig. Som tur är ska vi inte börja på några nya låtar. Blir en massa vårlåtar som jag har sjuning förut som tur är. Kan nynna lite här hemma för att fräsha upp minnet. Jag som hade planerat att ha full närvaro den här terminen :)

Imorgon blir det lite sovmorgon, till 9. En timme extra på morgonen gör så himla mycket. På kvällen ska vi ha stämmys hemma hos mig. Tacos :) Det är lite av en tradition vi har. Det brukar vara väldigt trevligt.

Nu ska jag ta och lägga mig en stund, är jättetrött. Måste bli bättre till imorgon ju.

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0