Godmorgon

Är ledig idag, så himla skönt. Det här är typ den enda lediga dagen jag har i den här kursen annars brukar vi ha någon i veckan iaf. Vaknade lite innan 9 när älsklingen gick till jobbet och sen dess har jag legat i sängen och läst Breaking Dawn. Om jag inte hade blivit hungrig hade jag nog fortfarande legat kvar där i värmen.

Var ju på första danslektionen igår. Visste egentligen inte om jag ville gå. Saknar jazzen och känner mig inte alltid så hemma i den här stilen när det går mer mot street. Men så fort vi kom igång med uppvärmningen så blev jag bara glad som jag alltid blir av att dansa. Vi ska tydligen vara ganska extrema den här terminen så det blir ordentliga konstraster mellan jazzen och streeten. Som tur var började vi med jazz. Kul att få göra något jag känner att jag är någorlunda bra på. Blir värre sen när vi kommer till streetdelen. Måste komma ihåg att tänka på det som en utmaning som kommer utveckla mig till att bli en bättre dansare.

Nu tänker jag jag äta frukost och läsa lite mer.

Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0