Dåligt humör.

Känner mig inte alls glad idag. Vet inte alls varifrån det här dåliga humöret kommer, det kanske bara är en sån dag helt enkelt. Tycker bättre om de dagar då jag är glad. Mina stackars kurskamrater fick nog känna av mina humörsvängningar ordentligt idag. Tycker lite synd om dem faktiskt. Hoppas jag är snällare imorgon...

Idag har vi ju då haft mini-integration. Det började med att vi fick åka ut i rymden på ett äventyr för att rädda Christer Fuglesang (heter han så?). Han hade åkt till månen själv och sen blivit tillfångatagen av ett månmonster. Vi fick sen i uppgift att göra egna äventyr som ska redovisas imorgon. Kan nog bli rätt kul.

Hörde förut idag att någon hade bombhotat Ica Maxi. Helt sjukt hur någon kan komma på något sånt. Jag menar, vad vinner man på att hota en mataffär? Nu menar jag inte att det är okej att hota någon/något alls men vad får man ut av just en matbutik? Hänger inte riktigt med.

Hittade den här artikeln när jag var inne på aftonbladet för att leta uppdateringar kring bombhotet...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6529872.ab

Det går inget bra för Norrköping känns det som. Senast igår körde ju en lastbil fast i en viadukt för att den var för hög och nu det här. Såg lastbilsolyckan imorse när vi åkte till skolan, såg inte så kul ut. Vet inte hur det hade gått med chauffören men lastbilen var inte så hel av det jag såg. Tycker inte om det här vädret, det orsakar så himla mycket olyckor.

Borde sätta igång att läsa lite. Hade sett fram emot en relativt lugn vecka men sen visade det sig att vi har en massa att göra. Är helstressad nu och vill bara gömma mig under täcket. Önskar att jag jobbade istället, då har man inga hemuppgifter att tänka på och så får man pengar...

Vad tycker ni om den nya bloggdesignen förresten? Är ganska nöjd (ego, jag vet ☺, men det får man vara ibland haha).

Nu måste jag börja med tråkboken men först lägger jag in en liten video som brukar få mig på gott humör :)

Puss på er och ha en fortsatt härlig kväll ♥


Kommentarer
Postat av: Evelina

du glömde den döda mannen som blev på körd av tåget i linghem när ha skulle skotta snö..hmm



sidan blev jätte fin linda! duktigt ludwig

2010-02-01 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0