Alla Hjärtans Dag ♥

Jag vill börja med att hälsa er alla en glad Alla Hjärtans Dag. Hoppas ni har det bra vad ni än har för er. Jag gör ingenting alls idag. Min älskling åkte iväg tidigt imorse. Han kommer vara borta hela veckan. Känns lite konstigt att vara ensam hemma och veta att älsklingen inte snart kommer hem för att gosa med mig. Som tur är har jag katterna som håller mig sällskap.

Ludwig, om du läser det här; Jag saknar dig! Var försiktig när du är ute och åker bil och akta dig för samerna :)

Igår var vi ju på Disney on Ice. Vi tolv stycken tror jag. Pappa med sin nya, hennes barn med respektive och sen jag, mina systrar och Ludwig. Vi hade det väldigt trevligt tyckte jag. Jag och Evelina tyckte showen var jättebra och kul. Vi var nog mer entusiastiska än hälften av barnen som var där haha. Satt och sjöng med nästan hela tiden och klappade händerna så fort isdansarna gjorde något coolt trick. Tror helt klart att det var vi som drog igång hela arenan mestadels av tiden, eller hur Evelina? Vi hade kul iaf. När vi gick hem så sjöng vi en massa Disneylåtar och lät som brunstiga älgkor. Pappa tog avstånd från oss och Ellinor började nog misstänka att hon kanske är adopterad eller nåt :)

Tänkte visa er lite bilder från föreställningen men jag varnar er för att det inte alltid är världens bästa kvalité. Svårt att ta bra bilder när de far omkring sådant.

Kvällens värdar: Musse, Mimmi, Kalle, Kajsa & Långben

Rafiki kommer på besök i Lejonkungen (fattar inte hur det tog sig ner för den trappan med skridskor och allt. De sprang som om de varit barfota. Imponerad)

Simba har växt upp och är här tillsammans med Nala & Pumba

Ariel & Blunder

Prins Erik kikar efter sjöjunfrur

Ariel har blivit människa & har träffat Erik

Lite hula hula-träning i Lilo & Stitch

Lilo har precis köpt Stitch

Barnen Darlington flyger till Landet Ingenstans med Peter Pan (som förövrigt vinkade till mig & Evelina)

Kapten Krok blir uppäten av en gigantisk plastkrokodil

Finalnumret med alla Disney-figurer

 

Det var kul för de använde de riktiga Disneyrösterna i inspelningen. Det kändes nästan som att man faktiskt kollade på en film. Skulle lätt kunna se en hel Disneyfilm på det här sättet. Isdansarna var jätteduktiga!

Hade tänkt att ta kort på den fina morgonrocken jag köpte igår oxå men Ludwig tog med sig kamerna och jag vet inte vart den andra är (har ärligt talat inte ens letat efter den) Tog lite kort med webcamen istället. Morgonrocken är världens mysigaste, jättemjuk och mysig. Fryser inte i den fast den inte är så lång, den går typ till nedanför knäna.

Nu ska jag kanske äta en semla... eller lite mat. Det som blir lättast att fixa :) Imorgon är det skola igen och dans på kvällen.

Puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHA ja linda de va nog vi som drog igång allting. Ha och ja tror alla tror att vi blir helknäppa när vi träffas:d du gör mig alltid så himla glad! hoppas att vi hinner att träffas lite mer nästa gång ja kommer upp för ja saknar dig :D!

2010-02-16 @ 21:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0