Solen tittar fram

Godmorgon. Idag är det soligt ute. Känns som att man borde passa på att gå ut lite innan det blir regn och tråkigt höstväder igen.

Fick min kurslitteratur idag (har inte beställt allt men det som vi ska ha de två första veckorna iaf) så ska väl försöka läsa lite oxå. Brevbäraren var jättegullig ovh ringde på dörren för att lämna av böckerna. Tyckte jag var snällt annars hade jag behövt att gå bort till affären och hämta ut dem.

Fick förresten tillslut min hjälp med bokföringen igår, så nu ska allt bara skrivas in och så håller vi tummarna för att det stämmer.

Ikväll blir det nog spelkväll hemma hos en av älsklingens kompisar.

Bjuder på två sommarbilder med mina goskatter.



Puss sålänge ♥

Kommentarer
Postat av: ellinor

Ser ut som de tittar på varandra! :)

Sötis katterna.

2010-08-20 @ 16:16:29
URL: http://ellinormolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0