Nu händer det saker

Det var visst ett tag sen jag bloggade men nu är jag tillbaka (en stund iaf :))

Idag har jag varit på Skänninge Marknad tillsammans med pappa, Eva och Ellinor. Det var trevligt och vädret var perfekt marknadsväder. Inget regn, varmt men inte för soligt. Det jag brukar vara ute efter varje år är strumpor. Jag brukar nämligen göra årets strumpinköp där. I år hittade jag 14 par strumpor för 100 kr. Det är rätt bra. Om ni har tur kanske jag t.o.m visar er sen hahaha. Köpte även en fin diskmedelsbehållare och bigaråer.

Nej, det får bli ett kort inlägg idag för jag orkar inte sitta här just nu. Ska läsa lite och sen får jag se vad jag hittar på.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0