Fairly nuts

Kan verkligen inte säga det för ofta, jag älskar att dansa! ♥ Vet inte riktigt vad det beror på men tror jag tyckte om det från första stunden jag provade och sen dess har kärleken bara växt :)

Folkuniversitetets dansuppvisning 2010 - streetjazz.
Det här var nog en av de roligaste koreografierna jag dansat :)

 

Dirty Picture-låten går runt i huvudet på mig nu. Har lyssnat på den hela dagen. Undrar om jag kommer tröttna? Vi gick igenom ganska mycket på lektionen idag. Det känns ganska bra än så länge. Ska försöka gå igenom stegen innan jag går och lägger mig och sen imorgon ett par gånger oxå. På fredag är det föreställning så jag har inte så mycket tid på mig direkt. Men det är en utmaning och förhoppningsvis kommer jag att utvecklas av det.

Nehe, jag antar att det är dags att göra iordning mig. Annars kommer jag säkert somna i soffan med allt smink eller sitta här hela natten. Föredrar att sova i sängen med mina goskatter. Saknar sötnosen som just nu befinner sig i Tyskland på jobbresa. Som tur är kommer han hem imorgonkväll så jag behöver inte sakna honom så länge.

Sov så gott ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0